onze vacatures

  • Enthousiaste huishoudhulp

    Functieomschrijving

    Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, gemotiveerde, zelfstandige ALLROUND poetshulp met ervaring die zin heeft voor orde en netheid. Hoofdzakelijk bestaat uw taak uit poetsen. Daarnaast behoort ook strijken, koken en eventueel boodschappen doen tot uw takenpakket.

    Profiel

    Zelfstandig kunnen werken , behulpzaam zijn, flexibel zijn, ....

    Jobgerelateerde competenties

    • Schoonmaken
    • Ramen lappen
    • Vloeren en meubilair schoonmaken
    • Kleding en ander textiel onderhouden en opbergen (wassen, naaien, strijken, ...)
    • Schoonmaken: Parket en meubels boenen
    • Vloeren, tapijten, meubels en voorwerpen ontstoffen Kamers verluchten
    • Lakens verversen en bedden opdekken
    • Schoonmaakmaterieel onderhouden en opbergen Toezien op de productvoorraad
    • Afwassen en de vaat opbergen
    • De keuken en het sanitair opruimen en schoonmaken
    • De klant informeren over schade aan het meubilair, de apparaten en deze eventueel verhelpen

    Persoonsgebonden competenties

    • Resultaatgerichtheid
    • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
    • Zin voor nauwkeurigheid hebben
    • Leervermogen hebben
    • Regels en afspraken nakomen
    • Omgaan met stress
    • Zelfstandig werken
    • Plannen (= ordenen)
    • Klantgerichtheid
    • Contactvaardig zijn

    Aanbod

    • Hoog startersloon, kilometervergoeding
    • Werkkledij, maaltijdcheques na een positieve proefperiode
    • Vast contract voor onbepaalde duur, geen avond- of weekendwerk, vaste klanten in eigen regio, uurrooster op jouw maat (te bespreken op kantoor)
    • Opleidingen ergonomie, sanitair onderhoud, productkennis,...
    • Nieuwe extra legale voordelen, spaarpuntenplan HIH, mogelijkheid tot behalen rijbewijs...
    • KORTOM wij bieden niet alleen een mooi verloningspakket, onze bedienden staan ook steeds voor u klaar.
  • CommerciĆ«le huishoudhulp als contactpunt

    Functieomschrijving

    • Als contactpunt ben je het aanspreekpunt van Hulp in Huis in bovenstaande gemeente én deel- of randgemeenten.
    • Je zorgt voor de naambekendheid, verstrekken van informatie, poetshulpen opstarten, klantentevredenheid meten, netwerken en aanwezig zijn op belangrijke evenementen.
    • Verder organiseer je ook eigen acties met als doel nieuwe Poets- en Strijkhulpen te vinden en ook nieuwe klanten voor jouw regionaal kantoor.
    • Samen met het hulp in huis kantoor en de regioverantwoordelijke stippel je wekelijks je planning uit en zorg je voor een perfecte rapportering van je activiteiten.
    • Je werkt van thuis uit en je bent minimum 4 uur/week actief op je regionaal kantoor
    • Je woont in de regio waarin je actief bent. 

    Je combineert deze functie met je job als huishoudhulp in eigen regio, waar je poetst en/of strijkt bij particulieren, om zo voeling te houden met het werkveld.

    Profiel

    • Je bent vlot in het leggen van sociale contacten en je houdt van zelfstandig werken. Je kan héél goed plannen en organiseren en bent resultaatgericht.
    • Je kan je vrij mobiel verplaatsen in de regio waar je actief bent.
    • Je beschikt over uitmuntende communicatievaardigheden en je bent in staat om de meest uiteenlopende gesprekpartners op een professionele manier te woord te staan.
    • Je beschikt over de nodige dosis zelfvertrouwen om nieuwe contacten aan te spreken en deze op te volgen.
    • Orde en netheid samen met een grote verantwoordelijkheidszin maken deel uit van je karakter.

    Jobgerelateerde competenties

    • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
    • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
    • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
    • De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
    • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven
    • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen

    Persoonsgebonden competenties

    • Commercieel zijn
    • Plannen (= ordenen)
    • Resultaatgerichtheid
    • Regels en afspraken nakomen
    • Leervermogen hebben
    • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
    • Zelfstandig werken
    • Samenwerken als hecht team
    • Klantgerichtheid
    • Contactvaardig zijn
    • Omgaan met stress
    • Creatief denken (Inventiviteit)

    Aanbod

    1. Een bediende contract van 13 uren per week aangevuld met minimum 10 poetsuren
    2. Een onkosten vergoeding
    3. Smartphone
    4. Een aangepaste opleiding en begeleiding
    5. Een aangename en interessante verloning
    6. Spaarpuntensysteem met tal van mooie cadeaus

    Vereiste studies

    • 3de graad algemeen vormend secundair onderwijs (ASO3)
    • 3de graad technisch secundair onderwijs (TSO3)
    • of gelijkwaardig door ervaring.

    Talenkennis

    • Nederlands (zeer goed)

    Werkervaring

    Geen ervaring vereist

    Rijbewijs

    B

    Contract

    • Vaste Job
    • Contract van onbepaalde duur

    Vacature voor ons kantoor:

  • Commercieel talent ruime regio Geluwe

    Functieomschrijving

    Denk jij out of the box en weet je mensen te overtuigen met jouw enthousiasme?

    Wil je graag een bijverdienste of wil je deeltijds commercieel aan de slag?

    Is 9 to 5 niet jouw mentaliteit?

    Dan hebben wij DE job voor jou!

    Als contactpunt ben je het externe aanspreekpunt van Hulp in Huis in de ruime regio van Geluwe. Je zorgt 'in het veld' voor naambekendheid, verstrekt informatie, zoekt nieuwe medewekerks en klanten,... Hiertoe organiseer je de nodige acties en neem je deel aan events (met ondersteuning van onze marketingdienst en jouw Hulp in Huis kantoor).

    Naast de commerciële taken zal je ook instaan voor het opvolgen van de klantentevredenheid en het coachen op de werkvloer.

    Je stippelt zelf je wekelijkse planning van 13u uit en zorgt voor een perfecte rapportering van je activiteiten. Je kan vlot met een computer overweg.

    Maandelijks kom je samen met je collega contactpunten en de directie. In deze bijeenkomsten worden ervaringen uitgewisseld, opleidingen gegeven,...

    Je werkt van thuis uit en je bent wekelijks 3 uur actief op het kantoor in Geluwe. 

    Om deze job goed te kunnen doen moet je voeling hebben met het werkveld en ook minimum 10 uren poetsen bij ons! (vereiste)

    Je woont in de regio waarin je actief bent en verplaatst zich met de wagen.

    Profiel

    Je bent vlot in het leggen van sociale contacten en je houdt van zelfstandig werken. Je kan héél goed plannen en organiseren en bent resultaatgericht. 
    Je kan je vrij mobiel verplaatsen in de regio waar je actief bent.

    Je beschikt over uitmuntende communicatievaardigheden en je bent in staat om de meest uiteenlopende gesprekpartners op een professionele manier te woord te staan.

    Je beschikt over de nodige dosis zelfvertrouwen om nieuwe contacten aan te spreken en deze op te volgen.

    Orde en netheid samen met een grote verantwoordelijkheidszin maken deel uit van je karakter.

    Jobgerelateerde competenties

    • Een bijdrage leveren aan de commerciële en marketingstrategie van de onderneming
    • De bestelling (beschikbaarheid van producten, leveringstermijn, behandeling van klachten, ...) en de klanten (getrouwheidsacties, tevredenheidsenquêtes, aanmaningen, ...) opvolgen
    • De klantenwerving administratief opvolgen en het team informeren
    • Commerciële acties uitvoeren tijdens evenementen
    • Het plan voor klantenwerving ontwerpen en de klantbezoeken plannen
    • Producten presenteren of demonstreren bij de klant en advies geven

    Persoonsgebonden competenties

    • Klantgerichtheid
    • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
    • Plannen (= ordenen)
    • Leervermogen hebben
    • Zelfstandig werken
    • Contactvaardig zijn
    • Creatief denken (Inventiviteit)
    • Commercieel zijn
    • Omgaan met stress
    • Regels en afspraken nakomen
    • Resultaatgerichtheid
    • Samenwerken als hecht team

    Aanbod

    1. Een bediende contract van 13 uren per week 
    2. Een onkosten vergoeding 
    3. Maaltijdcheques 
    4. Smartphone 
    5. Een aangepaste opleiding en begeleiding 
    6. Een interessante verloning 
    7. Spaarpuntensysteem met tal van mooie cadeaus

     

     

    Vacature voor ons kantoor:

Solliciteer